Neplatič, který „zmizel“ – ztráta 3 nájmů
Majitel pronajal byt mladému páru. Po několika měsících přestali platit a přestali komunikovat.
Co jsme udělali: okamžitá výzva, právní postup, koordinace vyklizení a nové inzerce.
Výsledek: během 18 dnů jsme našli nového prověřeného nájemce a majitel zamezil dalším ztrátám.
Špatně nastavené nájemné – majitel přicházel o 2 500 Kč měsíčně
Byt byl pronajímán „po staru“ bez aktualizace ceny.
Co jsme udělali: analýza trhu, nové smlouvy, modernizace inzerátu.
Výsledek: zvýšení nájemného o 2 500 Kč, bez jediného dne volného bytu.
Havárie vody v noci – nájemci nebyli doma
Prasklá hadička pod dřezem zatopila kuchyň i část obýváku.
Co jsme udělali: zásah havarijní služby, dokumentace škody pro pojišťovnu, koordinace opravy a vyjednání úhrady.
Výsledek: oprava za 0 Kč pro majitele, vše hrazeno z pojistky, byt byl funkční za 48 hodin.
Zničené vybavení po ukončení nájmu – majitel měl obavy situaci řešit
Nájemce odešel a nechal byt ve špatném stavu – poškozené podlahy, zanedbaná údržba, chybějící vybavení.
Co jsme udělali: revize stavu, výpočet škody, využití kauce, zajištění řemeslníků.
Výsledek: byt opraven, připraven k novému pronájmu za 8 dní, vše hrazeno z kauce.